رئیس کل دادگستری آذربایجان غربی گفت: باید فرصت را غنمیت شمرد و برای آبادانی شهر و استان از تمام ظرفیتها استفاده کرد.

رئیس کل دادگستری آذربایجان غربی: برای آبادانی شهر و استان باید از تمام ظرفیت‌ها استفاده کرد

به گزارش قدس آنلاین، ناصر عتباتی رئیس کل دادگستری استان در جلسه شورای حفظ حقوق بیت المال گفت: در برخی موضوعات و مسائل کلان و ملی و با اهمیت بالا که گره در کار آنها افتاده و دچار اختلال و مشکل شده اند، ریاست قوه قضائیه ورود کرده و با اقدامی ویژه و سریع موضوع را خاتمه داده اند خصوصاً در موضوعاتی که گره گشایی از موضوعات کلان مرتبط با حقوق عامه و بیت المال باشد.

عتباتی افزود، هدف از تشکیل این جلسه هم بررسی موارد مبتلابه در استان هست که چنانچه موضوع خاصی در استان وجود داشته باشد که لاینحل هست و نیاز به اقدام ویژه دارد موضوعات و مسائل شناسایی و از این ظرفیت رئیس قوه قضائیه به نفع استان و کشور بهره بگیریم.

عتباتی ادامه داد، باید فرصت را غنمیت شمرد و برای آبادانی شهر و استان از تمام ظرفیتها خصوصاً اختیارات ریاست قوه قضائیه استفاده کرد و برای گره گشایی از کار مردم قدم برداشت.

در ادامه جلسه محیدی دادستان ارومیه و دبیر شورای حفظ حقوق بیت المال هم استفاده از موقیعتها را برای خدمت رسانی مطلوب به مردم مورد تاکید قرار داد و در ادامه جوان بخت مدیرکل اوقاف و امورخیریه استان، مهدیزاده شهردار ارومیه، محبوبی مدیرکل بازرسی استان و دیگر مدیران حاضر به ارائه پیشنهادات و نقطه نظرات خود پرداختند و جلسه با تصویب مصوباتی به کار خود خاتمه داد.

گفتنی از موضوعات مهمی که در این جلسه مورد بررسی و تصویب اعضاء جلسه قرار گرفت بحث موقوفات استان در برخی شهرها که با مشکلات عدیده ای مواجه است و نیازمند صدور دستورات ویژه برای بهره مندی مردم است و همچنین موضوع ترافیک سنگین شهری ارومیه و طرحهای بسیار خوبی که امکان مرتفع کردن این ترافیک را تا ۳۵درصد به همراه دارد بود.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.